Yaz kardeşim | Blogdayazar

25 Aralık 2017 Pazartesi

Yaz kardeşim

 Yaz kardeşim! Şimdi kış. Sen yine yaz. Yaz içinden geçenleri, anlat düşüncelerini. Yaz kardeşim!  õylesine yaz. dök içini. Cümlelerin samimi anlatsın bize seni. Şiir yaz, makale yaz, günlük yaz ne istersen, yaz; karala işte birşeyler. Hırslarına boyun eğmeden, kaygılarının  etkilemesine müsade etmeden. Yaz kardeşim!  en iyi bildiğini. Aristo bile kıskansın seni. Olsun. Olmasın yorum beğeni. Yazmışsın ya, üretmek sana keyif vermeli. Yaz kardeşim! hayatı kaleminin izinden takip edelim. Hataları önerdiğin silgiyle silelim. Bununla da yetinmeyip farklı kalemlerle ortak bir yol çizelim. Ne dersin? yaz kardeşim! sevinçlerini paylaş. Hediye eder gibi yaz, sevgiliyle buluşmuşcasına... yaz ki Kelimeler sarılırsın birbirine. Durmadan, üşenmeden yaz. İşe nasıl gittiğini anlat, beraber çekelim yol çilesini, nasıl kazanıyorsun ekmeğini? haykır verdiğin emekleri. Tanıt oradaki riyakar ve ikiyüzlüleri. Yaz be kardeşim! okul yıllarından bahset. Ziller çallsın beynimizde, uyandırsın maziyi. Pekiyi olmuş diyelim, takdir edelim. Olmuyor deme, diren! vazgeçme. Devam et yarım kalmasın.  İki cümlede olsa yaz.  Yaz kardeşim! yine yaz, sofraya davet et herkesi. Göster hünerlerini. İçine bolca kat resimleri, tat versin yazdıkların.  Yaz kardeşim! gün tükenmiş ne çıkar? yalnız geceleri yaz, õyle yaz ki yalnızlık utansın yaptıklarından. Acılar kalmasın karanlıklarda. Aşktan haber ver bize. Seni yıkıp giden veya mutlu sonla biten. Söz, bizden sır çıkmaz. Hangi anı? hangi şarkı? yaz kardeşim! tarih seni yazmayacak belli, büyüklük sende kalsın tarihi sen yaz. Ya da güne nasıl başladığından söz et. Hayata koşalım beraber. Çarşı, pazar dolaşalım. Vakit kalırsa yan komşuya uğrarız.  Okuduğun kitapları da unutma.  Yaz payına düşenleri, paylaşmak güzeldir. Yaz kardeşim! İnandığını yaz inatla. Duayla, niyazla vur şamarını yalan dünyaya. Çağır herkesi sonsuz hayata.  Daha çok şey var yazacak. Ne duruyorsun? yaz kardeşim!  gezip gördüğün yerleri. Gizli cennetleri, eğlenceli yerleri... çok gezenin çok bildiğini ispatlar gibi. Bilirim giyim, kuşamdan anlarsın. Onuda yaz kalmasın. Hiç şüphem yok şık bir yazıya imza atacaksın. Hikayelerini de eklemeyi unutma! düşler, sevimli karakterler... sende biliyorsun kafa yorduğun herşey övgüye değer.  Yaz kardeşim!  yaşadığın yerleri. Toprağını yaz.  Tanıyalım, tanışalım toprağın olalım. Memleket bizim memleket nasıl olsa.  Film, dizi farketmez gözünden izleyelim hepsini.  İster öv ister yer paylaş fikirlerini...  yaz kardeşim....  bugün bunları yazmak istedim. Düşündüklerini yazıya dökmek isteyen herkesi düşünerek yazdım. Evet yazmak güzel. İnsanlarla iletişim kurmanın belki en etkili yollarından bir tanesi yazmak.  Ama bir gerçeğide unutmamak lazım. Güzel yazıları olupta ilgisizlikten, konu veya vakit bulamamaktan dolayı yazmayı bırakan birçok kardeşim var. Geri dönen olur mu bilmiyorum, bir kez de ben seslenmek istedim. Onun için yaz kardeşim! diyerek başladım.  Ayrıca her zorluğa karşı yazmaya devam edenler var. Yeni, eski farketmez güzel işler yapan kardeşlerimin hak ettiği karşılığı bulacağına inanıyorum. Onun için sizlerde yazmaktan vazgeçmeyin. Gerçek şu ki hayat devam ettikçe yazılacak birşeyler mutlak var olacaktır...

13 yorum:

  1. Valla bugün metrobüste tanıştığım 22 yaşındaki gence de yazmasını tavsiye ettim.Hatta blog aç dedim.Heyecanla gitti evine :) Gençler de yazsınlar içlerini döksünler istiyorum...

    YanıtlaSil
  2. İyi olur gerçekten. Farklı düşüncelere ihtiyaç var:)

    YanıtlaSil
  3. Yazmak iyidir. İnsan hem kendisini ifade eder hem de rahatlar. Belki ileride kitap da çıkartır:)

    YanıtlaSil
  4. çok hoşuma gitti yazınız,bende beceremesemde sadece kızlarım yarın öbür gün okusun belki benden sonra onlar bu sayfada kendilerince yazsınlar diye birşeyler paylaşmaya çalışıyorum kendimce,
    sevgiyle...
    Sevgili deep sayesinde merhaba diyorum size diğer yazılarınızda görüşmek dileğiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Bende içimden geçenleri yazıyorum sadece:)

      Sil
  5. Yaz kardeşim adeta bir slogan gibi. Hemen oturup bir şeyler yazası geliyor insanın.

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar gördüğüm en güzel yazı, Kaleminize, düşüncelerinize sağlık gerçekten.

    YanıtlaSil